Lite besök!

Då var det en härlig dag med vår i luften och vi fick besök av Alexander och Emelie. Alexander går i Simons historia klass och de spenderar mycket tid på plugg och xbox tillsammans. De kan sitta i timmar vare sig det är RISK eller Call of Duty. Jag och Emelie dock är de besvärade flickvännerna som lider av fruktansvärd huvudvärk och tidsbrist med våra grabbar så vi väljer att umgås med varandra istället och rent ut sagt struntar i dem! ;) Ja man kan ju inte sitta och se på liksom? Fast Dead Space 2 som är ett skräckspel är väldigt roligt dock, som att se på skräckfilm konstant. det är nog värre att spela dock. Panikvarning och man ska vara tålig så jag skulle aldrig få för mig att ta i kontrollen om det gäller det,  idag dock spelade jag och Simon NHL11. Och vet ni vad??? Simon är "snäll" mot mig i spelet! Då är det ju helt värdelöst att spela??? Jag vann första matchen och helt själv tyckte jag men nej då! Då är han där och är snäll mot mig så att jag vinner? Grrrr! (Simon erkänner dock inte detta, det kommer) :D

Nåväl! Här kommer en liten härlig sommarbild från vår dag!



Jag, söta Emelie och Alexander! Fotograf: Simon Johansson :love:


Kommentarer
Emelie

"Jag och Emelie dock är de besvärade flickvännerna som lider av fruktansvärd huvudvärk och tidsbrist med våra grabbar så vi väljer att umgås med varandra istället och rent ut sagt struntar i dem! "



BRA mening! :D

Du förresten, jag ser på fotot (som jag för övrigt inte ser riktigt klok ut på!) att mitt hår är i desperate need av en färgning! Har du lust att hjälpa mig mån tro med färgval? Färgning vet jag inte om du får syssla med som gravid pga de starka ämnena men du kan komma med förslag om färg :) Ingen annan kommer med några vettiga förslag!

2011-04-10 @ 19:41:49
URL: http://tigerflisan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0