Frillesås!

 
Hej allesammans och ursäkta fördröjningen!
Mamma har inte fattat hur det fungerat med bilder och jag förstår inte heller men alla bilder hamnade på sniskan i alla fall. Hon skrev ett mejl till blogg.se som gav ett icke-hjälpsamt svar. 
Nåväl! Här är jag, nere hos farmor och farfar samt mina farbröder Daniel och Elias. De har nämligen flyttat hit från Kortedala. Huset är helt fantastiskt och havsutsikten är svår att inte titta på enligt mamma. Jag tycker det är skönt att ha stora ytor att springa omkring på! Jag har redan sprungit runt naken innan frukosten och det är nästan att mamma inte får tag i mig nu, så snabb är jag!
Igår ramlade jag på dagis så jag har ett stort blåmärke i pannan, inte så himla roligt! Bula är det också! Minns inte vad som hände men jag ramlade i alla fall och ingen fröken han dit innan jag låg där! :( 
 
Nåväl. Sovit gott i natt, hade en grymt jobbig och tråkig bilresa ner hit med mamma i baksätet igår så det ska bli kul att hitta på skoj idag! Vi ska iväg och se på djur och Erik som är pappas kusin som ska spela fotboll!
 
Ha en bra dag allesammans för det ska jag ha! Bilden är från Frillesås förra sommaren! :) Hihi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0