40+3

Då så! Nu har man inte sovit i natt alls bra, varken jag eller älskling då han inte kunde sova eftersom jag flyttade på mig hela tiden :) Misstänker jag ;)
Nåväl! Nu ligger jag hemma i soffan i alla fall och värkarna har börjat vad jag fattar det som, förvärkar men lite kraftigare liksom som känns ut i ryggen. Inatt har slemproppen troligtvis gått och jag fick en rosa flytning liksom. Jag börjar bli nervös och jag har stort behov av att ha Simon hos mig, dock vet jag att han måste vara på sin VFU in i det längsta men det betyder inte att jag saknar honom otroligt obeskrivligt sjukt mycket när han inte är här. Veta att han inte kommer hem förrän om cirka 6 timmar MINST gör mig inte gladare direkt.
Idag trycker det neråt verkligen och jag har som mensvärk ungefär var 10:e minut men de är oregelbundna så det är lite osäkert. Jag vill bara ha Simon hos mig! :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0