1 maj hej på daj!

Hejsan! Nu har jag haft en heldag med mormor och morfar, mamma och pappa har pluggat och stått i så de har inte varit roliga att hänga med! Nej tacka vet jag mormor och morfar som sällskap! Vi har varit på promenad med Roy och varit ute i friska luften! Känns jätteskönt! Jag mår bättre dag för dag av den ruskiga medicinen mamma och pappa ger morgon och kväll. Den har gjort mig lite prickig på magen ihop med inflammationen men jag mår bra ändå! Vi var på brasa igår tydligen för 3 året i rad (1 år i mammas mage och förra minns jag knappt) men denna skall jag allt komma ihåg! .... Eller gissa? Jag somnade! Att det skall vara så sent alltid i denna tokiga världen? Varför inte klockan 4 på eftermiddagen innan vi käkar?! Jaja! Vi får väl spara det till nästa år! Ännu en sak att uppleva! :) Här är en bild på min morfar som har grillat idag! :) har inte så mycket aptit än men det var säkert gott! Pappa åt 3 korv med bröd och mamma 2! Dom kan äta minsann! Puss och kram från moi! Vi hörs senare!


Kommentarer
"Farmor Anka"

Ni verkar ha det fint i Storfors:-)Hoppas att Ville å Bella också fick hänga med på ett hörn. Skönt att ditt lilla öra mår bättre.
Hej på dej, lilla tjej!

2013-05-01 @ 15:58:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0