Zzzzzz

Ja här ligger jag och sover som en stock men mamma tog en pic åt mig så jag kunde blogga till er om min dag! Låt se då.. Vaknade 8:30 cirkus och badade med mamma efter att hon övertalat mig. Vi gjorde frukost sedan till pappa och åt en brakfrulle vill jag lova! Mamma skulle tvätta och behövde som vanligt min hjälp så vi busade lite i tvättstugan! Hihi! Nu har jag käkat mellis och sovit et voila! Här är jag nu! Tyvärr har jag feber (40.0 i natt) och 39 på morgonen och cirkus 38 sedan.. Mamma och pappa kom dock på igår att den där elaka gubben man går till för att sticka sig var jag faktiskt hos för en vecka sedan. Då sa de att biverkningar på sprutan jag fick skulle komma cirka 1 vecka efteråt och det var främst feber! Mamma googlade detta och mycket riktigt hade flera av oss barn fått hög feber. Jag tror mamma kommer ta mig till doktorn i morgon ändå för säkerhets skull så det spelar inte så stor roll ändå.. Kul att det var typ 10 barn av 100 som får dessa biverkningarna och självklart är jag en av dom! Morr! Nu ska jag sova en stund till så hörs vi senare! Xoxo Issygirl


Kommentarer
"Farmor Anka"

Två av mina favoriter suzzzzar gott! PÖZZZZ å kram! Krya på dig Issy!

2013-04-28 @ 16:28:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0