Knattelina

Tänkte passa på och lägga upp ett foto jag tycker så mycket om. Det är på mig, Bella och min farmor (Anka). Hon kallas för farmor Anka för att hon heter Annika och för att det är så stora likheter mellan henne och den tecknade seriefiguren. Lite fakta om farmor Anka (tecknade): Farmor Anka, eg. Elvira Augusta Anka f. Knös (originalnamn: Elvira "Grandma Duck" Coot), karaktär i Kalle Anka serierna. Farmor är en godhjärtad, energisk dam som driver en bondgård utanför Ankeborg tillsammans med den lata drängen Mårten Gås. Det låter verkligen som min farmor. Hon bor ju utanför Göteborg på ett rätt bonnigt ställe. Den lata drängen Mårten Gås låter precis som min farbror Elias. Hihi! Nu vaknade pappa å skällde på mig för att jag ligger och bloggar 00:30 på natten. God natt!! <3


Kommentarer
"Farmor Anka"

Mårten Gås staplade faktiskt ved och var ute och sprang igår:-)
Farmor Anka har köpt en jätte söt klänning till dig. Vi får se om du kommer att gilla den. PÖZZ!

2013-04-26 @ 12:14:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0