Helg och jag kan GÅ!

Nu är det helg minsann och lilla jag har faktiskt lärt mig att GÅ!
Jo visst, det kanske är en aning sent men jag kan i alla fall. Känns jättekul att kunna traska omkring här hemma.
Det tog ett tag innan jag insåg att det faktiskt går fortare att ta sig fram via gång än krypning men nu vet jag det så bättre sent än aldrig! :) 
 
Nu var det ett tag sen jag skrev men det är ju bra att jag skriver lite nu i alla fall! 
Nu i veckan blev jag förkyld igen... inte så kul och mamma blir ju helt tokorolig verkligen. Tvingar i mig massor av kurering som nässpray, salvor, vätskeersättning. Utöver det badar vi lite extra när jag är sjuk vilket innebär MER salvor och sedan blir det mer vatten på det. 
Jag måste nog säga att jag inte sovit så mycket som jag gjort senaste dagarna men jag somnar ganska sent då jag gärna stannar uppe med mamma och pappa, sover ALDRIG utan mamma och pappa! :]
 
Mamma har gjort i ordning min säng jättefin, så fin man inte vill sova i den.. jättemysig säng med sänghimmel och så men mamma och pappa får inte plats i den så då går det ju inte! 
 
I helgen har jag kurerat mig som sagt, väldigt jobbigt då det inte blev badhuset denna helgen heller! Tråkigt!! Älskar verkligen att vara där så jag hoppas på att det blir det nu i vecan istället! Min mamma har tenta på fredag vilket innebär att hon kommer ha att göra under veckan. Pappa har praktik så han jobbar heldagar nu! Tur jag är på dagis och har skoj där! :)
Nu ska jag dansa till melodifestivalens låtar! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0