Mitt första ord här i bloggen

Hejsan allesammans!
Nu har mamma mixtrat klart här och nu får jag äntligen ta över datorn. Detta blir som sagt det första jag uttrycker här i bloggen som mamma berättade att hon skrev i när jag var i hennes mage. Jag ska tydligen skriva om vad jag gör om dagarna, i livet och vad jag shoppar osv.. Om det gör henne glad så visst, kan väl vara kul till när jag blir större!

Idag är det lördag i alla fall och vi skulle till badhuset men det blev inte så, jag, mamma och pappa har varit sjuka och haft magsjuka under veckan så vi ska åka när vi känner oss friska till hundra procent. Idag har jag ätit mammas lasagne får gårdagen, pappa försökte givetvis ta av mig men icke! Det är pappas favoriträtt men även min men jag gillar Farmor Ankas lasagne ännu bättre! Så mycket har jag aldrig ätit säger mamma så jag antar hon har rätt i så fall. Annars har jag inte gjort så mycket, gått runt i mammas skor för hon ska storstäda i morgon så det spelade ingen roll kände jag. Vi har självklart sett Premier League som vi gör varje helg, inget Liverpool idag dock så jag får se när det blir men troligtvis i morgon.
Mamma och jag har badat vilket alltid är uppskattat, tvättat håret och sitter nu och ser studion med lite vattenkammat hår bakåt i min pyjamas. Det är härligt, så det ska vara på kvällskvisten om jag får välja. Pappa är i köket så jag har mamma för mig själv, antar han lagar middagen idag!

Ikväll hoppas jag på lördagsgodis och att United förlorar!
Tänkte lägga upp några bilder snart så håll utkik!
Ja, men detta var ju inte så svårt! Trevlig kväll på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0