Ordning å reda - pengar på freda'!

Här inne brukar jag sitta å chilla. Oftast är jag hjälpsam och viker pappas tvätt men ibland älskar jag att göra allt till en stor oreda. För övrigt gillar jag att ha testa mammas å pappas kläder. Jag tycker också om att ta på mig kläder själv. Idag gick jag runt med två par byxor på mig nästan hela dagen. Det är inte så bekvämt men jag gör det ändå, kan inte riktigt förklara varför. Annars så är allt bra med mig. Eller ja, förutom att jag varit sjuk hela veckan så är det bra. Jag har haft sån tur att pappa kunnat vara ledig hela veckan för att ta hand om mig. Jag borde egentligen sova. Mamma ligger och snarkar bredvid! Hihi! God natt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0