@ work otra vez!

Jag sitter på jobbet igen och tar det lugnt då jag fick en rast på någon kvart kanske :) Idag är det riktigt bra väder i Göteborg så vi har det hyfsat lugnt! Detta härliga väder ska hålla i sig fram tills på fredag och sedan ska det regna i flera dagar efter det. Självklart kan man inte lita så mycket på väderprognoserna men vad mer kan man göra än så? Idag är Simon och svärföräldrarna i Frillesås och går på loppis och auktion, jag jobbar denna vackra dag som sagt!

Mina kollegor är bara för roliga, jag trodde det var Anna och Tina som var beroende av detta betapet men Annika och Rickard är OCKSÅ sådär maniska! Rickard är tydligen bäst på detta (enligt honom själv) :)

jaja, jag själv ska i alla fall betala räkningar idag när jag kommer hem och sedan ska jag se till att ta mig själv ut till havet och sola och bada fötterna! Känner bara att det är något som måste bli av med helgen, annars känns det tungt att jobba 9 timmar i morgon tror jag. 11-20 i morgon ska jag jobba så jag missar AIK vs Elfsborg :( Riktigt viktig match! Så det är bara vinst som gäller! håll inte huvudet för högt nu kära AIK!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0