Ledig!

Då sitter jag hemma och klockan går riktigt sakta tyvärr. Vet inte vad jag ska hitta på faktiskt, sen kommer Simon hem väldigt sent numera. Runt 17:00 sådär och idag har han träning klockan 18:00 och kommer inte hem förrän vid 21 igen så jag kommer troligtvis vara ensam nu tills han kommer hem och då är det bara att gå och lägga sig. I morgon är det samma situation då han har match. Tur nog är den hemma! :)
Nästa vecka är det i alla fall dags att åka hem! Helt otroligt att vi har varit här sen i slutet på maj! Det är väldigt lång tid och det känns väldigt skönt att ha jobbat klart och slappa sista tiden men det går väldigt sakta denna tiden i och med att jag är själv mest.. men vad kan man göra? Nästa vecka börjar det hända lite saker i alla fall! På måndag är det dags för barnmorskan igen och prata om förlossningen. Såg på förlossningskliniken förut på tv och de tog upp hur "det faktiskt händer" att kvinnor förblöder under förlossning. Varför säger man så? "I´ve seen it happen, we have two lives to take care of". VARFÖR? Jämt när jag ska ge de programmen Simon vill se på MED mig så säger jag byt kanal i och med att det alltid handlar om att göra det så allvarligt som möjligt! GRRRRRR!
Men men... Det får gå som det går så att säga och jag kan då inte förvänta mig det värsta! Sitter och titar på ett program där programledaren inte kan säga "S". SKITSTÖRANDE! Tänk när hon säger ordet "stuff". Stttuuuuuufffffffssssss! :D
Jaja. Nu ska jag återgå till; tv-tittande! Ursäkta min pessimism till detta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0