Bloggerskan Lily!

Linda Blom

Jag satt inne på Kenzas blogg och började fundera lite om vilken min favoritblogg är! Detta kan vara väldigt svårt. Kenza kan jag säga att jag till en början verkligen gillade för det kändes trots att hon var modell och höll på med lite mer exklusiva aktiviteter än vanligt men hon kändes ändå som en vanlig person. Sen minns jag att jag tappade respekten lite för henne när hon en dag hade varit och shoppat och köpte 2 Ted baker linnen bara för att hon inte visste vilken färg hon ville ha och de kostade kanske 1000 spänn styck! Det känns verkligen urlöjligt men sure! har man cashen så har man men jag blev verkligen frustrerad när man själv har studiemedel liksom som inkomst och hon tjänar på att hon shoppar och bedriver bloggen! No offense kenza!
Med Linda har jag aldrig haft detta problemet! Hon shoppar Converse och på nelly. Bra saker! Men hon skriver inte ut det på ett galet sätt! Hon har en conversesamling utan dess like och jag minns när hon kanske bara hade ett par vita och sedan gräddvita! Hon har inte köpt onödigt dyra kläder bara för att och gör det inte på ett konstigt sätt i bloggen.

Vad jag gillar med Linda:
Linda är en otroligt jordnära tjej som har många bra egenskaper. Hon är en trogen pålitlig fästmö, det är jag hundra procent säker på och hon värderar sin familj väldigt högt vilket hon även framhäver i bloggen! Hennes bror och hon är för övrigt väldigt lika tycker jag! Hon tog inte med sin bror i bloggen förrän han verkligen ville det och jag tycker det var väldigt respektfullt. Detta gillar jag med Linda då familjelivet är en stor del av alla våra liv! Hon uppskattar det om någon! Alla söta kort på kusiner och syskon och bebisbilder hon lägger ut är såå söta!

Linda är en väldigt ambitiös och stark tjej.
Hur kan man märka det? Busenkelt! Bra utbildning, bra driven blogg och inte nog med det! Hon jobbar!! Hon känner att hon inte endast livnär sig på bloggen utan att hon faktiskt har ett TILL jobb! Ett som en annan också kunde ha kanske! Det tycker jag känns bra, min sambo köper sitt vax på affären där Linda jobbar och vi har träffat på henne några gånger och hon är vääldigt duktig på vad hon gör. Hon tar väl hand om kunderna och vet mycket väl vad hon snackar om. Hårprodukter vet vi alla att det kan hon med!
Nu är även FORMELI något som man besöka som faktiskt är Lindas allra egna företag! Grymt impressive! Man ser även på dessa produkter att de är av "Linda - style"! Hon har även en hel del med bloggdesign att göra vilket hon är grymt duktig på!

Linda är ansvarfull.
Också enkelt att se med tanke på hur hon kombinerar blogg, jobb, fästmö tillsammans med 2 urgoa chihuahuor. Polly och Tyra. Hon skaffade även sig ett körkort för ett tag sen! Verkligen bra gjort! Jag undrar men Linda kan absolut behöva en riktig Linda-dag! Hon gör så mycket för andra och hon har fötjänat allt hon har i livet!

Jag känner Linda hyfsat och hon träffade Ville som valp! Hon gjorde även en tjusig bloggdesign till mig en gång. Jag kan säga att hon är absolut min inspirationskälla! I bloggdesign och hon tillsammans med hennes bra uppfostran av Polly & Tyra som uppmuntrade mig att skaffa lilla Ville och nu har vi Ville OCH Bella. Hon uppmuntrade även mig till att börja med bloggdesign!

LILYS BLOGG RECIEVE:

 

5/5 stars!

Dessa bilder är tagna av Linda i Storfors hemma hos henne och J. Ville var en liten valp och hon tog verkligen mian 2 favoritkort på Ville ever! Så söt!

Lily är en sällsynt fin tjej som inte växer på träd! Hon är speciell enligt mig!
En riktig bloggerska. (ogillar ordet bloggerska men hon bloggar så antar det rätt ord.)
Jag är dock ingen bloggerska! Jag är en person som skriver lite om mitt liv :)



Kommentarer
josefine

hennes blogg låter riktigt bra, själv har jag aldrig gett den en chans, men nu ska jag göra det :)

2011-03-14 @ 08:13:37
URL: http://osin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0