Barnmorskan

Då var det 08:30 i Skåre dags för liten graviditetskoll. Jag är nu i vecka 11 och jag känner att jag är en bit på vägen i alla fall. Dock så ser ni på bilden att det idag blev 1 stick fö mycket!
Yepp! Hon stack först i vänster armen och sedan in i kärlväggen tydligen (vet inte vad det innebär) och hon tyckte "det sprutade lite för dåligt". Skönt ordval där! Sen börjar vi proverna med en trevlig replik som "Sikken tur att man inte behöver göra såhär många prover varje gång du Rebecca". Svar: "heh.. jaajoo......."
En skrattande sambo som tycker det är superskoj att se på medan lilla jag sitter och ber för mitt liv att överleva denna nål... nålar! Det gick bra och inget konstigt. Ena armen gjorde ont så hon bytte.. som sagt stack hon fel :(
Jaja.. sen var det mysigt urinprov. Simon frågade om jag kissade utanför när jag var klar och jag sade stolt att nej det gjorde jag inte. Simon brydde sig inte om det dock så han valde att säga det till en gubbe ändå att jag gjorde det när vi väntade på bussen. Dock hade han inget öra på den sidan ( :O ) Förlåt men det var väl tur det!
Nu ska jag storstäda, träna lite och laga mat! Försöka tvätta mattan också! Den luktar inte trevligt! (Misstänkta = Ville, Bella & Simon)
Blir själv hemma hela dagen. Ska äta semla själv på internationella kvinnodagen! Kommer nog vara lite för trött för Champions League ikväll! Hehe.. an ordinary day I guess :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0