ÄNTLIGEN!

Nu har jag/vi passerat vecka 12 och det känns helt underbart! Det bästa av allt var att vi var på ultraljud i fredags! Jag var så hiiimla nervös men när vi kom dit 7.30 på morgonen så blev vi inkallade till ett jättemysigt mörkt rum med tända ljus och härlig tillvaro. Jag hade förväntat mig en sjuksäng och en farlig sjuksköterska i klass med Hitler. Men nej då! Där högg jag i sten! ;)
Väl när vi låg där berättade hon att hon inte sade något först utan att hon skulle titta på skärmen själv först så att allt var okej. Sen säger hon att hon fått en fin start på dagen och helt plötsligt kommer vår lilla bebis upp på skärmen! jag blev helt i från mig och Simon likaså! Vi låg och tittade medan hon tog massor av prover och mätte hit och dit. Hon var superbra och jag var så himla glad verkligen! Lilla hjärtat tickade fort som en liten blinkande stjärna och sedan låg han eller hon och vände på sig fram och tillbaka. Fötterna i taket och det var rimligt med plats där inne! Vi såg verkligen allt och det var så vackert!
Här kommer lite bilder från ultraljudet och på vår bebis!
Här har vi vår lilla bebis som är hela 6.5 cm från huvud till stjärt! :)
Så här liten kan man säga att hon/han är nu!
Väl hemma möttes vi av en trött examenskille! Daniel har nämligen nyss tagit en masterexamen och vi var på hans ceremoni igår! Det var verkligen en upplevelse och man kan inte vara annat än riktigt stolt! Hela 5 års slit på Karlstads universitet har resulterat sig i en riktigt bra och klar utbildning som vi verkligen hoppas kommer leda till ett välbetalt jobb som han verkligen trivs med och vill göra! Kommer bli kanon!
:thumbup:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0