Åh! Bular!

Ja då kan man säga så att det bästa med Simon är hans härliga impulser som han får för sig. De blåser liv i mig lite och jag är alltid skeptisk i början men sedan är det absolut värt att gå med på!

Exempelvis: En morgon när vi vaknade hemma hos mig när vi precis hade träffats i någon vecka eller två. Det spöregnade så härligt ute precis som vi älskar. Simon frågar mig: Rebecca! Ska vi ta en promenad i regnet sen? Till campus? Jag kände shit, det regnar mycket och det är 1,2 mil till campus men med Simon blir det bra! Mitt svar blev självklart JA och vi traskade och blev plaskblöta. Vi gick och pratade och skrattade hela vägen och detta var inget problem. Det kom till och med ett gäng grabbar och flöt på madrasser i den strömma älven så kunde de bada kunde vi knalla på. Väl framme på campus tog vi en varm dusch och beställde sedan pizza och såg på film! Helt underbart var det och detta är ett av våra underbara minnen! Ett av många!

Nåväl.. tillbala till Simons impuls! Denna gång: Baka bullar klockan 23:00 (OBS! På kvällen alltså) :O

Resultat:





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0