11+1

2 dagar kvar till första ultraljudet!

Tankar? MASSOR! Tror inte ens hälften av dem är normala men who cares? Dessutom så känns det ju sådär när man läser på många ställen om saker som kan gå snett så det känns som att det är mer troligt att det blir något fel än att det går bra. Det sägs att si och så många graviditeter lyckas men då fattar jag inte varför de ska oroa en så himla mycket??? Jag känner mig som den nojigaste personen ever! jag är i alla fall inne i min 12:e vecka vilket känns otroligt skönt! Jag vill verkligen att det ska gå väl! Tänk så känns det bra nu och så kommer man till BVC (Barnavårdscentralen) och så är massa knas?! Men jag borde ju känna om något var knas och då är det baske mig så men jag känner ju massor av olika saker jag inte känner igen hela tiden! Ska man verkligen behöva oroa sig så mycket så tycker jag synd om oss kvinnor!

Igår kände jag lite ont när jag tryckte i sidan! Tänkte då att "Jahopp! Tänk så har jag utomkvedshavandeskap eller kanske till och med äggledarinflammation eller något annat skoj?" HELT SJUKT VILKA IDÉER MAN FÅR! google direkt och growingpeople.se och läsa! Den sidan gör mig lite lugnare oftast så jag kör på min barnmorskas råd! Men jag är självklart nervös inför ultraljudet och alla dessa tester! Men men, en dag i sänder! Det känns dock skönt att få kolla upp så att allt är bra, jag är ju ingen hypokondriker direkt om man säger så, snarare tvärt om! Jag är LIVRÄDD för doktorer. Detta gäller även barnmorskor och gynekologer! Min barnmorska är ändå min gudmor så det känns väldigt bra ändå.

HM! Tänka sig! jag blir ändå lite lugn av att skriva här ändå! :)

... Men jag är fortfarande orolig men hoppas att det kommer bli bra! Saknar redan Göteborg. Det var inte någon snö alls där och så kommer man till Karlstad och har kanske 30-40 cm snö! Men den smälter i alla fall och vägarna är bara. Om 2 veckor så sägs det att snön ska ha försvunnit rättså mycket. Hoppas på det i alla fall.. så kan man sitta ute och sola!

Yeye! Just nu ser vi Liverpool vs Manchester Utd. 2-0 till LIVERPOOL! WOA! Gladpojkvän.com! ;)

Vill tacka min pojkväns härliga familj för en supertrevlig vistelse i Göteborg! Oslagbart och vi inväntar er i Karlstad den 18/3 så då hoppas vi snön är hyffsat borta här!

Ta hand om er allesammans!


Kommentarer
Mimmi

gärna! vill ha den väldigt stilren

2011-03-06 @ 17:40:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0