@ work

Då sitter man på jobbet på universeum och har lite break, det är inte så mycket folk idag och framför allt inte nu på eftermiddagen! För övrigt idag så vet jag inte riktigt vad som hinns med, jag är sugen på att färga mitt hår men jag vet inte riktigt om jag hinner och orkar med det just idag!

Då sitter mina kära kollegor här och spelar något som jag absolut inte förstår mig på, det heter betapet. Jag har fått en känsla av när Tina förklarade (samtidigt som hon spelade) att det är som alfapet fast på internet och på tid. Verkar kul och det är roligt för de är lite smått beroende av det, eller Anna ÄR beroende av det och det får man vara! Hon kommer bli grym på att slänga ihop ord sen när hon kört det några veckor till! :)

Simons träning med Kortedala IF igår tycks ha gått bra, han var så trött på kvällen att ögonen snurrade i skallen på han men det är roligt att prata med honom ändå :love:

Jag jobbar hela helgen, i morgon ska det bli kanonväder så jag jobbar 08:00-14:30 som tur är, då kanske det blir en tur ut till havet eller så! Jag tror bestämt att det är dags att börja ta lite bilder hit till bloggen om graviditetens sista tid och framför allt sen när vi kommer renovera och klicka in lite före och efter bilder. Sen kan man kanske göra fina detaljer allt eftersom! Kanske vore en kul grej!

Min pojkvän är inte förtjust i att vara med på bild så jag tycker det är lite trist (vet att han läser så jag skriver det så kanske han är med på kort sen :) )

Nu ska jag ta över och jobba lite då Cia ska gå hem, sen är det jag, Tina och Anna kvar här! De ska nog spela betapet tror jag, man kanske skulle börja tippa på vem som vinner och ha lite dueller ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0