Vecka 7

Puh!
Då har jag äntligen kommit in i vecka 7 som gör att det känns lite bättre i alla fall!
Klart att jag fortfarande är nervös men det känns alltid lite bättre en måndag då jag för övrigt HATAR måndagar! Vet inte varför men så är det bara! Jag söker jobb som en galning och gå hemma hela tiden vilket är så otroligt tråkigt. Allt går snett hela tiden och jag vill bara ha ett jobb så att jag kan jobba och tjäna pengar. Jag har fått helt andra perspektiv på saker och ting och har stora krav och mål... på mig själv!
Jag vill gärna motionera och idag känner jag mig lite piggare. Jag skulle vilja simma på badhuset men jag har hört att det är inte så bra då det är mycket bakterier i vattnet tyvärr. Detta kanske är lite väl och ta i men jag är ju som sagt rätt så nojig av mig.
Simon är på VFU och kommer hem vid 12 tiden kanske men det är ett tag kvar tills dess, det kanske blir badminton eller något om han orkar med, dock gillar han inte att simma men jag tycker att det är riktigt skönt faktiskt!
Nu ska jag ringa och pusha på några arbetsgivare och höra lite hur läget ser ut om man kanske kunde få ett jobb innan månadens slut i alla fall! Att det ska vara så jävla svårt!
HA DET BRA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0