Växtvärk?!

Då ligger jag hemma efter en lång natts sömn! Vaknade kanske vid 12:30 och skulle ringa älskling! Då fick man prata med storebror istället så ringde Simon kanske 45 minuter sent men så kan det gå ibland! Just nu så ligger jag i soffan men riktig växtvärk och jag läste nyss på ett forum där en tjej var i samma vecka som jag 7 + 2 och hon hade ont i magen 24/7. Det har ju dock inte jag men fortfarande så har jag ont då och då och då känns det verkligen som mensvärk vilket gör mig orolig. Jag vill inte att det skall vara något farligt och de säger att allt är som det ska så länge man inte blöder och då kan man ändå blöda i början men jag gör ju inte det men TÄNK OM jag SKULLE börja blöda???? :O Det är ju det man är orolig för! Kollar i princip hela tiden så att allt står rätt till där nere och man känner sig väldigt dum men så kan det vara... att vara gravid! Klart att man finner det jobbigt men första tiden men det värsta är att det går så otroligt segt! Jättedrygt verkligen och jag önskar att det var i mitten på februari i alla fall och att jag var i vecka 9! Därefter oroar man sig inte mer och tiden går fort som ögat! Jag ogillar verkligen att ta prover och vecka 12 så ska vi kolla upp allt! Jag kan inte säga att jag är perfekt och jag gillar att googla på internet och finner det oroligt när man hittar massa knas!
TIPS: Googla inte!!! Du finner alla symptom på dig själv och det är inte bra! Onödig oro och jag känner att jag är bara glad så länge jag är frisk och bebisen är det! Längtar till ultraljudet vecka 12!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0