Långa nätter

Då ligger lilla jag här helt vaken ensam, en hund som sitter på den sovande sambon och jäspar och tänker krypa till sängs! I morgon är det mycket på schemat från att inte ha gjort någonting om dagarna så att säga! På morgonen vid 8 tiden ska jag simma med Josefin och snacka strunt! Efter det bär det av till skolan för att försöka göra en knövlig uppgift samtidigt som jag har föreläsning! Blää för det men hoppas på att hinna klart!
Lilla Bella satte sig mitt framför datorn nu på min mage så jag kanske inte skriver alltför långt då jag inte ser tangentbordet! Jag ser fram emot att simma i morgon bitti! Det är nyttigt och jag gillar att det är så tidigt också. I helgen har det varit full rulle med vänner som varit på besök vilket självklart har varit trevligt men personligen tycker jag det är tråkigt när jag själv sitter som en zombie till slut och är helt borta för att jag är så trött!
Men men.. i morgon blir det simma och skola sen på kvällen om vi orkar tänkte jag att vi skulle gå på bio jag och min älskling! Trassel! Den tycks verka bra och jag gillar den sorts humor som är i den!

Trassel
8.3 med 16000 röster på IMDb

The magically long-haired Rapunzel has spent her entire life in a tower, but now that a runaway thief has stumbled upon her, she is about to discover the world for the first time, and who she really is.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0