Allergisk mot äpplen?

JAG ÄLSKAR JU ÄPPLEN!? :S

Saken är den att igår så köpte jag världens godaste äpplen och två slank ner, ett före och ett efter promenaden! Dock efteråt så PANG blev jag jätteröd runt munnen och efter ett litet prat med mamma så var det "Ät INTE de igen!" Prova med en klyfta kanske eller en äppelpaj innan? Joho då! jag tål VISST äpplen! i alla fall de här äpplena! :blush:

Jaja nu är det morgon i alla fall och jag har betalat räkningar och pratat med Barnmorskan. Jag frågade om det är möjligt att det kan synas nu för de jag har träffat tycker verkligen att de gör det och JAG tycker det också! Simon har inte en aning men häromdagen var hans kommentar:

"Åh vad skönt, jag trodde bara att du hade blivit tjock!" :bigeyes: Say what??
Men hon sa att det var ytterst troligt att det syndes nu, hon sa att jag hade så pass platt mage och att jag tränat tillräckligt innan för att det självklart skulle synas nu! Hon sa att vissa kanske det syns redan i vecka 6 för! Puh! In your face Simon! jag är INTE fet!

Inte okej! Därför blir det frukost nu och ett träningspass efteråt! Lite övningar som jag hoppas på! Ben och sånt.. en promenix med Ville och så!
Ska vika tvätt och kolla om det finns mer tvätttid! Eller så väntar jag tills Simon kommer hem! Yeye! I morgon är jag i minst vecka 10 så 2 veckor kvar! Heja Heja Heja!

CIAO!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0