9 + 5

Jo men nu går det väl i alla fall lite fortare!
Bättre än när jag var i vecka 5-6! usch, kul att veta att det är hela 6 veckor kvar till trygghet! Nej nej, nu är det snart 2 veckor bara och 8/3 är det dags för ultraljud FINALLY!

Dock kommer de hemska tankarna nu, mår han/hon bra där inne? Är det något fel på mig kanske som jag inte vet om? Tänk så måste vi göra något knas?

Saken är det att jag har varit väldigt nere för jag är inte van att vara hemma så här mycket! Det känns jättetråkigt för jag är ledsen hela tiden i princip! I förrigår kom en vän på besök och det var första gången på väldigt länge så Sara Sundberg räddade min dag verkligen! I needed it more than ever!.
För första gången idag så känner jag mig pigg och musik får mig verkligen på bättre humör! Nu sitter jag och tar en paus med städandet och lyssnar på Follow Me med Uncle cracker! Jag längtar tills jag kan publicera bloggen lite mer. Just nu skriver jag för min egen skull för att få skriva av tankarna! Det känns lite skoj och veta att det är typ bara Simon som går in och kikar på denna och tar reda på lite mer om hur jag är när han kommer hem.

DVS: Ledsen/gråtande? Glad och desperat för att hitta på något? Lite småsugen på honom kanske? ;) Trött och vill sova? inte hungrig på något för att jag mår illa? Ja det är väldigt omväxlande för honom kan man säga! Men han kan se det positivt att få en överraskning när han kommer hem? Kanske inte alltid en bra sådan men!
För första gången idag i alla fall så känns det som att vädret är okej trots att det snöar lite! Känns bra! :)

Nu ska jag skriva min lilla checking-list här så att jag har koll på vad jag skall göra idag!

Bädda och städa sovrummet [x]
Damsuga [x]
Diska [x]
Tvätta [ ] (Tid 15:00 - 19:00)
Små jogga till Polisen & hämta pass [ ] (Efter fikat! Öppet till 18:00 idag!)
Fika med Susanne klockan 14:00 :) [ ]
Promenad med Ville [x]
Handla - Glödlampor, värmeljus, hushållspapper. [ ]
Eget litet fyspass [ ]
Duscha & fixa i ordning mig [x]

Det får räcka för jag blir irriterad när jag ser hur mycket jag SKA göra och hur lite jag HAR gjort trots att det känns som jag hållit på 4-ever! ;)

Ingen Premier League ikväll dock! Lördag och Söndag (Söndag Liverpool)
Time to do things! Ciao!

P.S Love you Simon! :) :love:




Kommentarer
Mamma i "Götet"

Jag läser också och håller "kollen" och tummarna! Kom igen och Knåpa dit de där återstående x nu! Jag håller på dig.....och GAIS så klart! Syns till helgen!

2011-02-24 @ 16:11:58
Rebecca

gud så glad jag blev när jag såg din kommentar Annika! Jag blev lättad samtidigt, man känner sig lite schitzofren här på bloggen men inte nu längre minsann! :) Ja nu håller vi tummarna! Det där med GAIS går ju att diskutera men klart att du håller på GAIS Annika! Du är ett troget fan må jag säga! :) längtar till helgen! då syns vi! Kramar

2011-02-25 @ 11:00:05
URL: http://rebeccaochsimon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0