Smile!

Ibland är det inte lätt att hålla uppe humöret när kroppen ger vika, men det enda jag kan komma på som jag blir otroligt glad och munter av är hur skönt det känns efter att man har gjort det man skulle! Det känns lite jobbigt för mig för min kropp säger ifrån att jag behöver vila eller ta det lugnt men jag har alltid pushat mig själv snäppet längre, jag blir ledsen och förvirrad när jag inte vet om jag gör rätt eller fel. Många tycker exempelvis inte att jag bör spela fotboll i detta stadiet men jag klarar det och mår bra av det men TÄNK OM det händer något. Dock är jag den enda som kan känna rädslan liksom..Klart att jag har den!

Jag kommer aldrig och har aldrig uppmuntrat till fly problemen trots att jag själv och alla har gjort det. Men jag vet att hela världen kan inte rasa samman och jag blir verkligen förvirrad när det för vissa gör det. Jag har verkligen fullt upp med att hålla koll på mig själv och mina hormoner, jag kan liksom börja gråta till Elvis Presley - In the ghetto om jag vill men det är bara hormoner och en fin text. Hur ska jag kunna ha styrkan att hålla koll på mina egna hormoner samtidigt som jag ska lyfta andra som håller på att falla ihop i den så kallade "onda cirkeln"?! Det är något jag får klura ut men också acceptera och det får även andra acceptera att jag GÖR SÅ GOTT JAG KAN! Jag vill vara glad och munter men det är svårt när jag absolut inte bara kan undvika vilka som helst och jag vill ju heller inte det. Jag vill vara glad och jag vill verkligen påpeka att hela världen kan inte rasa bara för att det blir förändringar och incidenter. Man kan inte intala sig att allt ska lösa sig om man påpekar det negativa hela tiden! Det är väldigt orättvist och fel!

Nej! nu drar jag och tränar tjejerna och lattjar lite själv med KAU IF! Det ser jag fram emot! Utomhus också! På med löparbrallorna under shortsen!

CIAO!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0