AIK premiär!

Vi har fått en spelare från Ghana vid namn Kwame Karikari och här är hans intervju!
Inte så värst lyckad då jag verkligen tycker synd om honom då han verkar vilja säga mycket men språket hindrar honom rehjält! Jag är riktigt nyfiken på denna grabben! Vi får väl se! Han är inte med i startelvan utan den är sig mer lik om man säger så! Det är Stockholmsderby idag och det är riktigt spännande! Underskatta inte DIF.

SÅ STARTAR AIK

27. Ivan Turina

29 år

Bra i fjol men svajig i träningsmatcherna.

-------------------------------------

14. Kenny Pavey

31 år

Frisk från fotskada. Stort hjärta, stor publikfavorit.

2. Niklas Backman

22 år

Höstens stora genombrottsman. Under utveckling.

3. Per Karlsson

25 år

Alltid pålitlig, aldrig spektakulär.

4. Nils-Erik Johansson

31 år

Placeringssäker och rutinerad vänsterback.

-------------------------------------

24. Daniel Gustafsson

20 år

Yrväder på högerkanten. Kan hitta på vad som helst.

7. Helgi Danielsson

29 år

Nyttig defensivspelare som sällan gör en dålig match.

5. Robert Åhman Persson

24 år

Löpstark och fysisk. Har brister i bollbehandlingen.

9. Martin Mutumba

25 år

Hög kapacitet men osäker form. Var står M9 just nu?

-------------------------------------

28. Viktor Lundberg

20 år

Klok och skicklig mittfältare. Men passar han i tio-rollen?

20. Mohamed Bangura

21 år

Bang, bang, bang, bang, bang.

-------------------------------------

Tränare: Andreas Alm

Får sitt första test idag. Hur funkar han som huvudtränare?



Kommentarer
Mie [bloggdesign]

Jag såg på Linda Bloms blogg att du var intressera av ett par Converse :) jag har också blivit sugen på det sedan jag läste det hos henne, kolla in mitt senaste blogginlägg, jag hittade ett ställe där man kan få de för halva priset :) Tänkte bara tipsa dig om det :)

2011-04-11 @ 20:24:32
URL: http://memie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0